INFORMATII DE LIVRARE

Pentru produsele aflate pe stoc in showroom, livrarea in Bucuresti si in tara dureaza 3-4 zile lucratoare. In acest caz, transportul se face prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de compania FAN Courier. In momentul in care coletul este expediat veti fi notificat inclusiv prin email. In cazul in care agentul companiei de curierat nu va gaseste la adresa, acesta este obligat sa va contacteze telefonic, iar in cazul in care nu puteti fi contactat(a) coletul se va intoarce in centrul de livrare, urmand ca sistemul de livrare sa inregistreze o noua impunere de expediere.

Produsele care nu sunt pe stoc in showroom necesita un termen de executie si livrare de minimum 30 de zile, in functie de producator. Mentionam faptul ca aceste produse beneficiaza de transport privat gratuit. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: (+4)0733 011 112

Plata coletului poate fi efectuata prin transfer bancar in contul Blu Trading International SRL, World Trade Center Gallery Piata Montreal,nr 10, Sector 1 CIF RO29267317 , J40/12720/2011, cont RO28INGB0000999909729313.

Modificare sau anulare comanda:

Daca va razganditi si nu mai doriti un produs din comanda, doriti un alt produs decat cel comandat sau nu mai doriti niciunul dintre produsele comandate, va rugam sa ne anuntati in decurs de 24 de ore la numarul de telefon: (+4)0722 589220.

GHID DE CUMPARATURI

Puteti plasa comanda pe site sau telefonic.

1. Vizualizati pe site produsul pe care doriti sa il achizitionati, consultati culorile, materialele si printurile disponibile, daca este cazul, si apasati pe butonul “Adaugati in cos”. Puteti adauga oricate produse doriti in comanda. Dupa ce v-ati hotarat asupra tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, finalizati comanda.

Aveti posibilitatea de a finaliza comanda fara sa va creati un cont. Va recomandam totusi sa va creati un cont pentru a verifica starile comenzilor si pentru a va accelera viitoarele achizitii.

Dupa urmarea primilor pasi, respectiv alegerea produsului si plasarea lui in cosul de cumparaturi, completati datele de livrare, selectati modalitatea de plata dorita si, dupa revizuirea comenzii, apasati pe butonul "Trimite comanda mea".

In decurs de cel mult 24 de ore, veti fi contactat telefonic de un reprezentant Blu Trading International SRL pentru confirmarea comenzii.

2. Puteti suna la unul dintre numerele de mai jos pentru a face o comanda telefonica: (+4)0722 589220.

POLITICA DE RETURNARE

Puteti returna produsele in urmatoarele situatii:

-Produsul nu este conform cu specificatiile mentionate in urma discutiei telefonice de confirmare a comenzii;

-Produsul prezinta deteriorari.

Conform OUG 34/2014, aveti la dispozitie un termen de 14 zile calendaristice din momentul preluarii coletului pentru a solicita inlocuirea sau returnarea produsului.

Va rugam sa aveti in vedere urmatoarele aspecte:

Costurile care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile de livrare a produselor (Italia-client si client-Blu Trading International SRL, Bucuresti) conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.

Clientul este obligat sa notifice in prealabil Blu Trading International SRL de intentia sa de a returna produsele achizitionate prin comunicare scrisa (office@lucienne.ro) sau telefonica ((+4)0722 589220) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Nu se pot returna produsele fabricate la comanda sau personalizate.

Clientul nu poate returna produsele daca acestea au urme, pete si etichete detasate sau daca ambalajul initial este deteriorat.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face prin virament bancar in cel mult 14 zile de la data receptionarii produselor.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic sau cu un alt produs, ca urmare a neconformitatii specificatiilor sau a deteriorarii sale, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre client.

Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice.

Blu Trading International SRL poate refuza colaborarea cu clientii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare.

1. PREVEDERI GENERALE

Termenii si conditiile ce se aplica la achizitionarea online, de pe site-ul www.lucienne.ro, stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului (distribuitorului) si ale cumparatorului (clientului, consumatorului). Vanzator si operator al operatiunilor online este Blu Trading International SRL, cu sediul in Bucuresti World Trade Center Gallery Piata Montreal, nr 10, Sector 1. Pentru informatiile de contact, va rugam sa consultati sectiunea Despre noi de pe site (aceasta sectiune este parte din termenii si conditiile prezente).

Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor.

OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor.

Legea 365/2002 privind comertul electronic.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

2. COMANDA

Cumparatorul poate efectua comenzi prin adaugarea produsului/lor in cosul de cumparaturi urmand apoi pasii in care va introduce detaliile de contact si de livrare si va selecta modalitatea de plata. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comenzii nu atrage dupa sine inregistratrarea unei comenzi si, implicit, nici rezervarea automata a produsului.

Dupa finalizare, detaliile comenzii se pot verifica atat in atasamentul mesajului de confirmare, cat si in sectiunea Comenzi din contul de utilizator de pe site-ul nostru.

Prin finalizarea comenzii, cumparatorul agreeaza ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate.

Acceptarea comenzii se produce la momentul emiterii facturii fiscale.

3. DEFINITII

Contract de vanzare - orice contract in temeiul caruia vanzatorul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora.

Vanzatorul (distribuitorul) - o persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, ofera produsul consumatorului. Este orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care actioneaza in cadrul activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale in legatura cu contractele care intra sub incidenta OUG nr. 34/2014 precum si orice persoana care actioneaza in acelasi scop, in numele sau pe seama acesteia.

Consumator (cumparatorul) - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale.

Distribuitor (operatorul economic din lantul de distributie) - o persoana fizica sau juridica, autorizata, care, in cadrul activitatii sale profesionale, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, fabrica, importa, transporta sau comercializeaza produse ori parti din acestea sau presteaza servicii.

Incheierea contractului de vanzare - Comanda facuta de cumparator este un act cu efecte juridice, sub conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre vanzator si receptionarii acceptarii comenzii de catre cumparator intre parti este incheiat un contract generator de drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in termenii si conditiile prezente, care sunt parte integranta din acest contract.

Termeni si conditii - intelegerea contractuala dintre vanzator si cumparator, in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termenii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul incheierii contractului de vanzare prin confirmarea si acceptarea comenzii de catre vanzator. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator.

Dreptul de retragere - Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 10 zile. Perioada de retragere expira dupa 10 zile incepand de la ziua la care:

  • dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, intrati in posesia fizica a produselor.
  • dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, intrati in posesia fizica a ultimului produs, in cazul in care ati comandat bunuri multiple printr-o singura comanda si acestea au fost livrate separate.
  • dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, intrati in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese, in cazul unui contract privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti.

Pentru a va exercita dreptul de retragere, trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca (de exemplu, un e-mail la adresa indicata in sectiunea “Contact” a prezentului site-web, sectiune care face parte din termenii si conditiile prezente). In acelasi scop, puteti transmite la adresele indicate in sectiunea “Contact” a prezentului site urmatorul formular de retragere.

4. FORMULAR DE RETRAGERE

Catre: Blu Trading International SRL World Trade Center Gallery Piata Montreal,nr 10, Sector 1, Bucuresti

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

Produsele au fost comandate la data:

Numele cumparatorului:

Adresa cumparatorului:

Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie):

Data:

Pentru a respecta termenul-limita de retragere, este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Daca va retrageti, va vom rambursa suma, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare prin transfer bancar (cumparatorul trebuie sa precizeze un cont IBAN in RON, compus din 24 de caractere); in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

In cazul in care ati receptionat produsele comandate, expediati produsele fara intarzieri nejustificate la urmatoarea adresa Blu Trading International SRL, World Trade Center Gallery Piata Montreal,nr 10, Sector 1 si, in orice caz, in decurs de maximum 10 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 10 zile.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor si sunteti responsabili doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.

In functie de starea produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi acceptata.

5. PROCESAREA COMENZILOR

Dupa inregistrarea comenzii, veti primi prin e-mail un raspuns automat de confirmare. Comenziile primite pana in ora 12, sunt de regula procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare. Produsele sunt de regula livrate in termen de 7-21 zile lucratoare. Cu toate ca 98% din produse sunt tot timpul in stoc, in mod exceptional, termenul de livrare se poate prelungi.

Pentru produsele cu precomanda, veti fi contactat de un operator telefonic pentru a va comunica timpul exact de livrare si conditiile de transport.

6. TRANSPORT

Transportul este gratuit.

Pentru produsele aflate in showroom, livrarea in Bucuresti si in tara dureaza intre 3-4 zile lucratoare. Pentru produsele aflate in stocul producatorilor livrarea dureaza intre 7-21 zile lucratoare. Pentru produsele care nu se afla in stoc, termenul de livrare este de minimum 30 de zile lucratoare, in functie de producator. La momentul expedierii comenzii dumneavoastra, veti primi o confirmare electronica ce contine detalii privind firma de curierat si numarul coletului.

Livrarea produselor aflate in showroom se face prin serviciul de curierat Fan Courier. In cazul in care nu sunteti disponibil/a pentru livrare, veti primi o notificare. Daca livrarea nu se efectueaza in termenul estimat, va rugam sa ne contactati pentru urgentarea livrarii. De asemenea, exista posibilitatea ridicarii coletului de la sediul firmei de curierat, lista locatiilor fiind disponibila online.

Livrarea produselor aflate in stocul producatorilor se face prin serviciul unei firme de curierat internationala.

Card de credit – Aceasta metoda de plata este complet securizata. In momentul platii pentru asigurarea protectiei tranzactiilor, transmiterea datelor dumneavoastra confidentiale se face direct prin intermediul procesatorului de plati MobilPay. Daca tranzactia este autorizata, plata este facuta imediat si produsele achizitionate vor fi livrate in termen de 7-21 zile lucratoare, daca sunt in stoc.

Ordin de plata – Acest tip de plata se face doar in baza facturii proforme trimise de Blu Trading International SRL pe adresa de e-mail asociata contului de pe care se plaseaza comanda. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

8. GARANTIE SI RECLAMATII

Garantia se ia in calcul de la data livrarii produsului catre cumparator si este de 6 luni. Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta prin e-mail sau la telefon, la adresa sau numarul de telefon specificate in sectiunea „Despre noi” a prezentului site. Clientului ii va fi rambursata contravaloarea produsului intr-un cont bancar comunicat de catre acsta. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata in maximum 48 ore si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi transmisa pe e-mail clientului in maximum 48 ore de la receptionarea sesizarii.

9. GARANTIA SE ACORDA IN URMATOARELE CAZURI:

Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat ca urmare a naturii disproportionate a acestuia, iar inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON.

Daca este un defect care impiedica folosirea produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie.

In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reparatia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.

In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.

In functie de natura cazului, este posibil sa nu fie necesar un certificat de garantie, dovada achizitiei produsului fiind suficienta si necesara.

Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel. Vanzatorul va comunica cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora, sau, daca este cazul, motivarea in scris a refuzului de a da curs solicitarii.

10. PRETURILE SI VALIDITATEA OFERTEI

Toate preturile includ TVA sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.

Preturile produselor sunt bazate pe preturile recomandate ale distribuitorilor exclusivi.

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

11. DISCOUNTURI / REDUCERI

In magazinul online, acordam diferite tipuri de discounturi. In cazul in care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea nu se cumuleaza.

Orice cod de reducere poate fi utilizat o singura data, cu exceptia cazului in care este prevazut in mod explicit altfel. In cazul folosirii multiple in mod abuziv, vanzatorul are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere.